Till Henne...

Idag har jag fått den där fina tavlan jag bloggade om härom dagen, eller fått och fått, jag var ju med och handlade den ;) Men lampfoten fick jag av fina sambon, fast igår - underbar, den är så fin!! Jag ska göra iordning detta lilla bord i sinom tid; måla om det och byta knoppen på det. Men som sagt, det får ske när tid finns =) Panelen här ska bli vit och fin, det också i sinom tid ;) Och så skulle jag gärna vilha ha en jordglob här också, för det hade gjort sig SÅ bra till världsatlas-tavlan här på väggen.

 


Kram och hej!


Kommentarer
Malin

Det där blev ju superduper:) Vilken fin lampa!

2011-12-01 @ 09:15:26
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0