TGIF?!

Nej vet ni, jag känner inte alls så - Thank God Its Friday. Nej, för min helg består av enbart pluggande, varenda milli-sekund som Milton sover är enbart plugg, Marcus jobbar så när Milton är vaken är det Milton-tid, vilket i och för sig är super-mysigt. Men inte när jag har så mycket annat att tänka på.
Jag hade egentligen möjlighet till två olika tillställningar imorgon och såg verkligen fram emot morgondagen, men jag fick ställa in båda. För jag hinner inte.
Ska jag bryta vår "tradition" och missa julmarknaden som är i stan i år, bara för att jag inte hinner? Vill verkligen in dit, men det verkar dessvärre inte bli så.

Åh, idag känner jag mig inte alls på topp, märks det?! ;) Hoppas ni andra har en roligare helg framför er än vad jag ser ut att ha. Kram och hej, nu ska jag fortsätta plugga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0