Tänk att man kan bli så glad!

Gick in i bloggen idag och kikade och upptäckte att jag nu har 8 följare, efter att det legat stilla på 7 jättelänge (man kan alltså följa bloggen väldigt praktiskt genom blogglovin). Känns kanske löjligt eftersom det finns dem som har flera tusen, men för lilla mig känns det jätteroligt!! Jag ser ju statistiken varje dag på hur många som läser och det är roligt, det ligger stadigt på ungefär samma antal läsare, så jag kan tänka mig att det är ungefär samma personer som kikar in här varje dag. Tack snälla ni, det är jätteroligt att ni tittar in här =)

Ha det jättebra, kram från mig till er!


Kommentarer
Therese

Hihi det är jag som tagit din åttonde plats :) din blogg är så mysig och har precis skaffat bloglovin' så då måste ju man helt enkelt lägga till Fanny Lindborg. Ganska kul att läsa eftersom man aldrig träffar dig längre, man måste ju hänga med i svängarna :) / Pragner

2011-11-24 @ 01:29:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0