Snart lunch

Känner mig inte riktigt på hugget idag, men efter en natt med så dålig sömn för oss så är väl inte det allt för konstigt ;) Men skolarbetet låter sig inte vänta, bara att bita ihop, tänka engelska och skriva engelska, phu!
Nu är det snart dags för lunch här, fast jag är mätt sedan en sen frukost så istället för att äta nu så fortsätter jag nog en stund till med mitt skolarbete och sen ska jag ut och mocka och ge mina fina hästar lite lunch.

Inte lika fint väder idag va? Trist.. Jag som så gärna villa ha minusgrader nu, många minusgrader och länge. Har jag sagt att jag är en vinter-människa? När alla andra (nåja, många) drabbas av ångest och depression då det är mörkt och kallt, så njuter jag av att frysa lite, mysa in mig i en filt, tända en brasa och ljus, vara ute och frysa lite. Se frosten i gräset, se röken från hästarnas utandning, gå hem från dagis när det börjar mörkna, handla reflexer. Det är inget som stör mig alls helt enkelt, vilket är skönt =)

Nu ska jag fortsätta här, vi hörs senare, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0