Skor

När jag var yngre var jag riktig sko-tokig, det hör väl till att man är det som tjej, inte sant? ;)
Nu mera ligger de flesta av mina skor i flyttlartonger tyvärr. Eller ja, jag har inte det behovet längre, att ha dem framme. Däremot har jag några få favoritpar som jag gärna bor i. Dessvärre märker jag ju på dem att de slits något enormt. Nu är det ju (tack och lov) dags att leta fram skinnstövlarna inför vintern. Samma stövlar som tidigare år eftersom de är underbart sköna. Helst hade jag velat ha ett par Primeboots, men ekonomin nu som student räcker dessvärre inte till till dem. Jag får drömma ett tag till om dem ;)
Än så länge är det iallafall dessa små söta skinnskor från Vagabond som är favoriter. Ni såg kanske att jag hade dem häromdagen också under en hundpromenad (!). Inte planerat och dumt eftersom de som sagt redan börjar bli lite slitna ;)
Ska börja lika nu på ett par liknande som kan ta över när dessa går i pension, någon som vet?
Kram på er, nu är tåget snart framme i Vinslöv och jag ska hämta min Milton!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0