Sista rycket!

Sista rycket med studierna drar jag igång med nu! Vid lunch åt jag snabbt som attan och sedan gjorde jag klart stallet, skönt för då slipper Milton "hjälpa" mig i eftermiddag, det får han göra så ofta ändå och han tycker ju inte det är en höjdare direkt ;) Så snart är det dagishämtning som gäller, vi tar bilen ner och Yda också, så vi sedan kan köra direkt till promenad-stället och ut och gå helt enkelt.
Nu avslutar jag här, för att ge böckerna en sista omgång för idag. Sitter och spånar på en affärsidé för fullt.

Men oj, jag glömde visst slänga iväg detta för en timme sen, jajaja. Jag gör väl det nu istället. Nu ska jag slänga på mig lite paltor och hämta min son på dagis, äntligen!!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0