Shit alltså!

Jag är så trött på det engelska språket nu så jag tror att jag snart kräker på det! Inte alls roligt längre, och just nu är jag så trött att jag slår upp precis varenda ord, ungefär. Till och med de lättaste orden. Och speciellt till det som ska stå på Power Pointen, för jag vill verkligen inte stava fel på den.
I kväll har jag dessutom varit på Maxi med mamma. Mest åkte jag in för att jag skull handla lite plstfickor, mappar och kuvert inför morgondagen, men även för att handla lite proviant till hemmet ;) Mysigt med mammas sällskap, bästa handlar-sällskapet helt enkelt, dagen höjdpunkt!

Nu måste jag fortsätta här, hoppas allt är väl med er, kram från mig!


Kommentarer
Angelina

Tycker du är duktig! Jag hade valt bort en utb om den hade varit delvis på engelska för jag är så kass på det :o Kram!

2011-11-25 @ 09:54:15
URL: http://angelina86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0