Önskar att jag kunde multitaska

Detta är mitt absolut sista gnällinlägg - jag lovar, men jag bara måste. Jag önskar så att jag kunde multitaska - det hade ju varit fantastiskt; en del som kan mocka, en del som gosar Milton, en del som äter, en del som tränar, en del som motionerar djur, en del som håller hemmet rent och fint, en del som pluggar. Delarna kan göras oändliga och det hade behövts just nu, flera gånger om faktiskt. Såhär skulle jag vilja vara, fast i kvinligt format då såklart ;)

 


Just nu har jag så ont i min nacke, mycket mer än vanligt och den där nackspärren verkar ha satt sig ordentligt för den har inte släppt än, dessutom strålar det från nacke ner till armarna varje gång jag mockar och arbetar tungt, vilket är väldigt jobbigt.. Jag känner att jag verkligen verkligen verkligen hade behövt träna - jag borde gymma, rida, ta långpromenader och/eller uppsöka en sjukgymnast. Men jag hinner inte, inte just nu i alla fall.

Nu ska jag försöka fixa klart ytterligare en del i mitt (mindre humana...) skolarbete. Och nej, någon julmarknad blev det givetvis inte (heller...) i helgen, så tråkigt.
Nu är det nog med gnäll från min sida, verkligen nog. Jag ska gaska upp mig nu och bara skriva positivt, imorgon är det ju dags för måndagslistan igen, och den måste ju vara positiv ;)
KRAM på er!


Kommentarer
Alle

Klart du måste få gnälla av dig det är viktigt att gå ur sig det som tynger sig:) å är det någon som inte gillar det så behöver de inte läsa din sida din ord du som väljer :)

2011-11-21 @ 00:43:34
URL: http://mealexandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0