Nackspärr

Vaknade i morse av att jag hade ovanligt ont i nacken på höger sida, suck, jaja tänkte jag. Det är väl ingen slump, med tanke på att jag hade en katt på ena sidan om mig när jag somnade och en vovve på andra sidan och därför inte kunde röra mig ;) Men allt eftersom förmiddagen har gått så har jag fått mer och mer ont och blivit allt mer stel i nacken på ena sidan = 50% nackspärr.
Jaja, det går väl över någon gång. Nu ska jag återgå till mitt skolarbete och mitt påhittade företag ;)
Hoppas allt är väl med er och hoppas ni har det lika vackert ute som vi har det här - fullt med frost! Jag hoppas innerligt att kylan är här för att stanna, men det verkar som att varmare luft är påväg in, tyvärr.

Nej, nog för nu. Nu är det dags att återgå som sagt, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0