Min dag idag

Har varit som en vanlig hemmastudie dag, fast med nackspärr.. Suck! Trodde annars att nacken skulle mjukna under dagen, men den är aktiskt stelare än någonsin just nu, tråkigt!
Men lite har jag fått gjort idag. Innan idag var det ju mest studier för hela slanten och det går sakta (verkligen sakta...) framåt med mitt skolarbete. Att det ska vara så svårt att skriva på engelska?! Jag blir galet omotiverad när det är så svårt..
Sedan skulle Milton hem från dagis. Så hämtade en pigg och glad busunge, eller ja glad ända tills ytterkläderna skulle på ;) Det är ett meck det där. Sedan promenad upp till affären. Handlade snabbt som fasen med ett skitsurt barn som mest förde oväsen hela tiden. Eller, jag handlade tills jag kom fram till kassan, där tog det stopp, för inget bankomatkort hade jag med mig, man kan ju bli trött för mindre..
Hemma sen försökte jag roa en suris, som sa bowa (sova) redan vid 17 idag, alldeles för tidigt! Tillslut skulle han i säng och då var han istället så övertrött att allt brast när han väl kom i säng, stackaren.. Så det tog til ändå, det där att somna. Det är inte alltid en dans på rosor här hemma, vill jag lova ;)

Jag har nu även fortsätt med vårt tv-rumsprojekt, taket ska målas sista gången imorgon, det orkade jag inte göra själv. Istället började jag dra loss väv från vår murstock. Hur kan man ens komma på tanken att klä in en vacker murstock i väv?! Men en bit påväg är jag i alla fall. Bild kommer senare ikväll, om någon vill se =)
Nu ska jag sörpla vidare på mitt te och försöka skriva lite mer på mitt engelska arbete.

Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0