Första Advent!

Hej på er! Tänk att det REDAN är första advent, inte klokt och det känns dessvärre inte så idag.. Julskyltningen i byn blev till viss del inställd på grund av stormen (som jag tycker passar bäst på hösten, inte på vintern, väl?! Likaså 7 plusgrader). Men i morse hade Milton och jag (Marcus var och hjälpte sin morfar) en mysig frukost och givetvis tänt det första ljuset i advents-ljusstaken, härligt! I år satsade jag på grön mossa istället för vitmossa, det är ju fint vilket som =)



Ser ni mina fina små tomtar? Vissa är köpta, redten har jag gjort själv, de hänger med varje år i advenstljusstaken =)



Annars har det hänt lite här hemma idag. Svärfar och Marcus har arbetat på hästarnas "ramp". Bilder kommer inom kort, kommer bli skitbra det där! Nu har jag tänt brasan så här börjar bli riktigt varmt och skönt, startat Sunes Jul på tv´n pch gjort te, ute viner vinden för FULLT, men mysigt är det =) Hästarna kom in tidigare än vanligt idag, så snart ska jag gå ut och ge dem lite mer hö.
Hoppas allt är väl med er, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0