Eftersom tomten kommer snart...

...så knåpade jag ihop en liten önskelista till Milton ;) Han har sådana här inneskor påd agis, fast med elefanter, men de börjar faktiskt redan bli för små, så snart behövs det införskaffas ett par nya.
Och så vet jag att Milton älskar sin kusins dockvagn och jag har hört att tomten kommer med en egen till Milton. Därför skulle han ju behöva en egen docka att köra runt med =)




Till Miltons nyaste vagn finns det en sådan här båge att köpa till, vilket vi skulle vilja att han har. Det ser så bart ut utan när Milton sitter i vagnen och så tror jag att Milton tycker om att ha en sådan båge, han har det på andra vagnen. Sedan är ju kritor och papper ett säkert kort och något han nog uppskattar.

Säkraste kortet måste nog ändå vara böcker, hahaha ;) Det går ju som sagt alltid hem och jag hoppas SÅ att det håller i sig! Och klossar är också ett säkert kort, tror att ha hade uppskattat det också jättemycket =)




Nu ska jag fortsätta med mina skolarbeten. Hoppas ni har en bra dag, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0