Det är väl konstigt?

De två senaste gångerna jag har hämtat Milton på dagis, har han blivit ledsen innan han ens sett bilen (har fröknarna, jaja pedagogerna, sagt). Kan han ärligt talat höra att det är just vår bil som kommer inrullande på parkeringen?? Det är precis på sekunden när jag passerar (om än en bra bit från Milton) staketet med bilen som han blir ledsen. Konstigt och lite häftigt tycker jag nog, att han faktiskt HÖR bilen, eller vad det nu må vara :)
Dagsfärsk bild på min goding, men snuttisen i högsta hugg i morse, innan avfärd mot dagis :)



Kommentarer
Sandra - Vita skyltar i trä till salu!

Vilken fin header du har!

Hoppas allt är bra med er? :)

2011-11-15 @ 09:43:09
URL: http://shabbychicme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0