Bakom mina solglasögon...

...döljer sig världens finaste! Just nu sitter jag här och känner mig duktigt stressad över allt som ska göras med mina skolarbeten, har just nu ingen som helst aning om hur jag ska hinna. Men vet ni, det får ju lösa sig. Jag har en timme på mig att stressa på, innan min älskade ska hem från dagis (förskolan ;) ) och som jag längtar! Har tänkt på honom så mycket idag, eftersom han var så trött när vi skulle lämna honom :( Han tog morgon alldeles för tidigt idag, vilket inte var så bra, ska bli spännande att höra om hur dagen har varit.

Första gången som solbrillorna faktiskt har fått sitta kvar ;) Ser ni förresten hur väl brillorna matchar med fleecetröjan under jackan, viktigt med detaljer det där ;)

 



Nu måste jag ta mig något att äta. Hoppas allt är väl med er, kram från mig!!


Kommentarer
FruSofie

Hej Fanny,



Förlåt att jag inte har hunnit svara på din andra kommentar.

Att få bilderna "suddiga" i bakgrunden har att göra med ditt skärpedjup på kameran som du själv kan ställa in.

En stor bländare, en låg siffra tex 1,8 som jag har använt på mina bilder get ett litet skärpedjup dvs ett skarpt motiv men suddig bakgrund!



Hoppas du förstår, googla på det annars. Finns massor med bra sidor om detta på nätet!

2011-11-17 @ 20:53:17
URL: http://frusofie.se
britta bloggar

Härliga bilder!

2011-11-17 @ 21:02:45
URL: http://brittabloggar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0