Var är alla?

Hej på er! Eller ja, er som läser ;) Undrar lite tyst var "mina läsare" har blivit av? Har tittat över statistiken lite och sedan våren kom och vi fick fint och härligt väder (som vi i och för sig inte har haft de senaste dagarna) så har läsare i bloggen sjunkit markant. Hoppas såklart på att det är vädrets "fel" och inte så att ni tycker det är tråkigt att läsa!
Härom kvällen tog jag med mig kameran ut för att fota lite. Vi har bott i Hässleholm under fyra vårar, i samma område, och varje vår har jag sagt att jag måste ta med mig kameran ut för att fota. Vi har så stora vackra träd utanför lägenheten med vita blommor och de är så fina, speciellt i mörkret!
Jag är ingen toppen-fotograf och skulle verkligen behöva läsa på lite mer av inställningarna i kameran, men visst är väl blommorna fina?

 

Idag har vi fått lite gjort, så skönt! Har satt lite stolpar till mina hästars famtida hage vid vårt hus (som vi längtar nu till flytten!!) och tack älskade Marcus och Matilda för hjälpen idag, vad mycket fortare det går när man är ett par stycken! Och Matilda - även tack för hjälpen med hästarna idag, snälla du.

Vi for sedan hem till oss då massor av tvätt skulle tvättas, precis som de flesta andra söndagar. Samtidigt som tvätten tvättades så tog vi ett ryck i lägenheten, skönt med ett nystädat hem när en ny vecka knackar på dörren. Och så fick vi besök idag på lite "te-fika", fina Karro kom upp och hälsade på en stund, så mysigt!

 

Nu är det alldeles strax dags för sängen. Är inte direkt trött, men har lite att stå i imorgon, så det är väl bäst klart ;) Hoppas ni mår väl, kram på er!



Kommentarer
Anne

Här är jag!

Det är säkert det fina vädret som gör att läsarantalet dalar.

Hoppas ni hade det trevligt i Stockholm

2011-05-16 @ 19:35:56
URL: http://lillahusetpalandet.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0