Måndagslista nr 33

Hej vänner! Idag är det måndag (igen!! var tar veckorna vägen?!) och det är dags för den dära listan igen ;) Idag är jag lite extra glad över...

...en mysig eftermiddag med Milton och min pappa, och så vovvarna. Vi har fikat lite och så har vi varit på promenad i skogen, så mysigt!

...att vi idag har varit på vårt allra första föräldramöte. Roligt att se vilka de andra föräldrarna är, om det är några, för oss, "känidsar".

...att jag ska iväg på något spännande på torsdag, som ni får höra närmare om då! Ser fram emot det, med en lite skräckblandad förtjusning tror jag!

...att vi bor vår sista hela vecka i lägenheten, nästa vecka flyttar vi!!

...att Milton på lördag, nu den 28 maj, blir ett helt år gammal. Vet inte om jag är så glad för det egentligen, för mig hade han bara behövt bli en månad gammal, men det behöver vi ju inte "älta" mycket mer. Men givetvis måste jag skriva det ändå, det är så stort för oss!

Hoppas allt är väl med er, kramar!


Kommentarer
Anonym

Är Milton redan ett år - galet... Hoppas ni kommer att trivas i ert hus:) Och skönt för dig att slippa flängandet varje gång hästarna ska ses till. Kan du inte lägga ut en bild på huset så vi får se;)

2011-05-24 @ 21:36:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0