Måndagslista nr 32

Hej på er alla!
Idag är det ju ny vecka och dagarn bara springer iväg, till min stora glädje (inför huset) och sorg (inför slutet av min föräldraledighet) ;)
Men idag, just denna måndag, är jag glad över...

...Stockholmsresan som Jennie och jag var iväg på i slutet av förra veckan, det var verkligen härligt och så gott som jag sov den natten har jag inte sovit på säkert ett och ett halvt år - underbart!

...att vi har börjat sätta stolpar i hagen vid vårt hus där hästarna ska gå, det närmar sig =)

...att huset verkligen är vårt och att vi snart flyttar dit, kan ni förstå det? Vi kan det knappt och jag får nästan fortfarande nypa mig i armen, så glad är jag!

...att min Yda nog är världens bästa hund.

...den mysiga dagen vi hade i mitt föräldrahem, Milton, Yda och jag idag, tillsammans med min syster och så kom min pappa hem under eftermiddagen =)

...att älskade Marcus är ledig imorgon!

...att det nog blir grillat och mys med vänner på fredag kväll. Håller tummarna frö det i alla fall =)

...att Milton är det finaste jag vet, han är mitt ögongodis!

...att Armanis hälta nog har gett med sig och han är pigg och glad. Dessutom verkar hästarna klara av gräset fantastiskt bra, även lilla Malva. Hoppas innerligt att det håller i sig, mitt hjärta dör en smula tror jag om hon skulle gå och få fång (som många andra shettisar drabbas av, vid för kraftigt bete...)

Nu ska jag fortsätta titta på favoritprogrammet "En Unge i Minuten". Så härligt. Jag har ju sagt att jag aldrig vill genomlida en vanlig förlossning igen och det håller jag fortfarande fast vid, men ett litet syskon till Milton vill vi ha sen, jag längtar nästan lite när jag tittar på programmet.
Hoppas allt är väl med er, kram härifrån!


Kommentarer
Macke

Kalle ska först och främst spela match på fredag innan han kan vara med och grilla ;)

Vi möter ju Linderöd där 87 Olle står :P

2011-05-16 @ 21:52:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0