Måndagslista nr 31

Hej på er! Ännu en ny vecka med spännande saker på gång!
Idag, måndag, är jag extra glad över...

...att jag har fått massor gjort idag; tvättat kläder, gardiner och vinterjackor. Gjort och ätit lunch tillsammans med Milton. Diskat undan ett berg av disk. I eftermiddag blir det ett jättekort jobbepass för mig och Milton ska vara med mormor under tiden =)

...att min älskade sambo är ledig torsdag, fredag, lördag och söndag denna vecka!

...att jag ska till hufvudstaden torsdag och fredag =) Därför ska Marcus vara hemma så många dagar givetvis ;)

...detta helt underbara väder vi har haft och har fortfarande nu! Vi var iväg till ganska sent igår kväll och när vi skulle bege oss hemåt så var det fortfarande skönt ute, härligt!

...kalaset och besök hos vänner som avslutade helgen så härligt igår - tack fina ni!!

...att jag har världens finaste Milton!

Nu måste jag fortsätta, tvätten ska upp och det ska plockas iordning innan Milton vaknar igen. Hoppas allt är väl med er! Kramar härifrån =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0