Lugnets tecken

Ja, idag har jag verkligen tagit det lugnt och varit hemifrån hela dagen.. Fick massor gjort igår ju, så idag tog jag det lugnt med gott samvete. Har så ont i högra delen av mitt ansikte, från tinning, bihålor, näsa, hals och nacke.. Jättejobbigt och imorgon blir det doktorn, likabra eftersom jag i övermorgon åker till Stockholm.
Milton och jag spenderade förmiddag och en bit in på eftermiddagen hos Jennie och pratade Stockholm, fikade och solade lite (medan Milton sov så passade vi på med det!).
Efteråt fick Milton vara hos farmor och jag for till hästar och fixade lite. Armani är fortfarande inte helt hundra så Malva och jag tog en rask promenad, skönt tyckte både jag och min lilla donna ;) Passade också på att mocka ett ex antal skottkärror skit i vinterhagen. Så tråkigt, men fint blir det =)

Nu känner jag väl att den där snabba promenaden med Malva och mockandet i hagen har tagit ut sin rätt, även om resten av dagen verkligen har varit lugn och skön. Ikväll blir det bara soffan för mig, kvällsmaten är nere och mitt fina te-mugg står välfylld på min vänstra sida redan, lovely! Dessutom har det varit Äntligen Hemma på tv fram till nu och efteråt är det annat bra på tv - bra soffkväll med andra ord!

Vi hörs imorgon, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0