Koppor?

Undrar just om Miltons vattkoppor står och knackar på? Ett par små prickar har skymtats på den lilla kroppen, men jag vet inte om det är koppor eller inte? Återkommer med denna väldigt viktiga information ;) Hoppas han i alla fall får några fler prickar än de han har, så vi vet att han verkligen har haft sina koppor.
Stackars barn, vars föräldrar (eller mamman i alla fall) vill se honom sjuk ;)

Annars idag väntar lite rabarber-pyssel och fredagsstädning. Ringa lite fler samtal idag och fixa lite saker. Världens bästa mamma fixar hästarna på morgonen så jag och Milton kan hålla den där efterlängtade hemma-dagen idag, så skönt!

Kram på er och hoppas ni har en härlig helg framför er!


Kommentarer
Lottch

Jag trodde Selma hade fått koppor, var på BVC och kollade, men hon hade antagligen bara viruspricksr. Är det koppor så ska de vara vita i mitten, om jag förstod vår sköterska rätt. Hoppas ni klarar er! :)

2011-05-20 @ 11:40:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0