Imorgon bär det av...

...till Stockholm! Ska bli mysigt =) Förra gången jag var i "hufvudstaden" hade jag en liiiiten Milton i magen och var uppe med mamma och syster. Imorgon får en betydligt större Milton stanna hemma med pappa och jag far iväg med kompisen Jennie.
Kommer inte ha dator med mig, men kika gärna in ändå för blogga gör jag några gånger via mobilen, givetvis =)

Känns ändå konstigt, jag som itne varit ifrån Milton mer än högst fem timmar i sträck ungefär ska nu vara ifrån honom i nästan 48 timmar (han sover när jag åker och sover när jag kommer hem). Dessutom är inte Armani helt okej i sitt ena ben, men älskade sambo och mamma har lovat att ta hand om mina hästar, är evigt tacksam snälla, fina ni!

Annars har dagen idag varit lugn. Jag som egentligen hade behövt ägna dagen till att packa, handla och fixa inför morgondagen har inte gjort ett dugg.. Jag har spenderat dagen med min syster hemma i föräldrahemmet. Dö-mysigt och lätt värt en stressig kväll istället ;)
Nu är det mesta packat, bara det kvar som jag först kan ta imorgon bitti. Kvällen nu spenderas i soffan brevid fina Marcus. Jag är verkligen skitlöjlig, kommer sakna min familj så fruktansvärt mycket, Marcus, Milton och Yda. Två hela dagar utan er!!

Nu måste jag kila, kram på er! Vi "hörs" via telefon-bloggandet ett par dagar nu =)


Kommentarer
Anne

Vad ska ni hitta på i huvudstaden?

2011-05-12 @ 01:56:52
URL: http://lillahusetpalandet.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0