Vagn

Hejsan!
Sitter vid datorn, precis som många andra dagar vid denna tidpunkt ;) Har mest surfat runt och kikat på massor med olika barnvagnar och vet precis vilken jag vill ha. Har kanske dessutom hittat den! Var nere i bilen innan i förmiddags och mätte lite i bagaget och den går in, vilken tur! Har ju inte Sveriges största bagageutrymme i vår bil direkt..
Så nu ska jag bara få med mig sambon och sedan sälja den andra ;)

När Milton vaknat så vankas lunch och sedan bär det nog av till Vinslöv. Så tråkigt väder idag, men det kan vi inte göra så mycket åt. Får väl klä på oss ordentligt och hoppas på uppehåll från regnandet. Det blåser väl en del också?

Nej, Milton börjar vakna så smått så det är dags att avsluta här =) "Hörs" kanske senare. Kram på er!


Kommentarer
FruSofie

Hej!

Tröjan köpte jag i Lördags på Gna Tricot! (är samma som jag hade i inlägget om Barnmässan i Söndag.



Imorgon hoppas vi på mindre regn och mer sol här i Skåne;)



Kram

2011-03-10 @ 22:05:26
URL: http://frusofie.se
Anne

Varför byte av vagn?

2011-03-12 @ 23:44:36
URL: http://www.dittenodatten.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0