Min nacke alltså..

..jag tror att den snart kastar in handduken faktiskt. Just dessa "mellan-perioder", alltså perioder mellan sommar-höst, höst-vinter och vinter-vår (inte lika farligt mellan vår-sommar) är skitjobbigt för mig och nu har jag mer ont än vad jag har haft på flera år faktiskt.. Det beror ju på att det i princip var vårväder i förrgår och igår blev det vinter igen med snö = helt kasst för min del. Det måste vara antingen eller för mig. Morgonen har bestått av treo (mmm, jag vet skitnyttigt, eller inte..) zon-smörja på nacken och halsduk. När jag lyfte upp Milton ur sängen i morse så var till och med tårarna nära och det brände ordentligt i nacke, skuldror och axlar.
Jag vet ju att det går över och återgår till det "normala", men det gör ju inte det lättare idag precis.

Jaja, nog om det. Träffade igår en "häst-bekant" (hahaha, det lät något. Men det är så vi känner varandra, genom hästeriet). Hon sa att hon alltid läser min blogg och att det var så trevlig och positiv läsning, M du gjorde min dag där igår kan jag säga, så glad jag blev av att höra det! Därför är det ju lite komiskt med min negativa inledning i inlägget idag ;) Men men, livet är ju så - inte alltid positivt, utan en hel del negativt också. Jag väljer ju dock att oftast skriva om det positiva, just för det jag fick höra igår. Att glädja andra och givetvis för min egen del - att framhäva det positiva i livet och alltidförsöka se ljusglimtarna i vardagen. Det är i och för sig inte så svårt att se de där ljusglimtarna just nu - Milton, Yda, hästar, Marcus, föräldrar, syster, vänner etc. Jag har det himla bra faktiskt!
Igår fick jag ju även äntligen umgås med min favorit-Jennie och även Miltons stora kärlek i livet, hahahaha! Han totalt älskar Jennie och det är så roligt att se!

Dagen i övrigt har bestått av diskande, städande av kök, lite plockande och sådär. Milton sover nu och nu är det dags för min frukost. Jag hoppas på lite besök här om en stund, hade varit så mysigt! Senare i eftermiddag blir det stallet. Kvittar hur ont jag har, hästarna behöver sitt ändå. I övrigt ska jag försöka ta det lugnt och kurera mig lite och så är det full fart mot helgen! Det gillas supermycket, för det är Kalles första helt lediga helg på evigheter känns det som, jaaaa!
En annan sak förresten som gör mig glad är att antalet läsare ökar, det är roligt för mig att följa statistiken och se det, dock ökar inte kommentarerna ;) *komsi, komsi kommentarer* - det är roligt att få feedback på det jag skriver!
Ha en härlig dag och helg, nu hoppas vi på vår 100% med början imorgon, lagom till helgen. Kramar!


Kommentarer
Anne

Hoppas nacken blir bättre snart!

2011-03-18 @ 10:53:46
URL: http://www.dittenodatten.wordpress.com
Inredningsgalen

Hej!



Sitshöjden på Vågö är ca 36cm!

Såg inte din kommentar förrän idag!!!



Trevlig helg



Maria

2011-03-18 @ 16:52:27
URL: http://www.inredningsgalen.se
kitty ( Lina)

älskade syster. tycker synd om dig :( vet ju hur det känns :( Krya på dig i alla fall <3 och det där med komentarerna i know.. jag jar ca 30-40 st per dag men nada kommentarer hehe

2011-03-18 @ 22:19:53
URL: http://mummyshighheels.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0