Milton 10 månader!

Kan ni förstå det?! Jag har svårt att förstå att vår fina prins blir ett helt år om bara två månader - tiden går FORT!
Tog lite nya bilder på fin-Milton idag =) Ett par nya upptäckter i hans värld ;)
Först var det vattnet i duschen. Startade takduschen innanför glasdörrarna och det var spännande, Milton skulle duscha nämligen så jag skulle få igång varmvattnet. Först lite avvaktande...



...och sedan så vips, gick ju dörren att putta på och vattnet att känna på!

 

I eftermiddags gick vi ut för vi hade lite ärenden. När vi kom tillbaks sprang vi upp och hämtade Yda och gick ut på gräsmattan utanför lägenheten. Där slog vi oss ner på en filt och njöt i fulla drag =) Milton var himla nyfiken på marken utanför filten och inspekterade den noggrant.

 

Givetvis åkte vantarna av så han kunde känna ordentligt på gräset.

 

En liten Yda njöt också i fulla drag med massor av pinnar, bus och solsken, hon älskar att vara ute!

 

Jag vill stanna tiden ett slag, få njuta av vädret vi har nu, av hemma-tiden med Milton, av dagarna då vi unnar oss precis det vi känner för. Jag älskar den här friheten jag lever i nu. Givetvis har jag saker att göra varje dag och Miltons rutiner håller vi på. Men det är också en stor skillnad mot när man arbetar/går i skolan etc. och vi kan välja hur vi vill göra vissa saker, utan att planera utifrån så mycket annat.

Jag vill inte att denna tid ska ta slut, jag vill vara hemma länge till! Men nu har jag ett datum på när det är slut. Jag har fått mitt schema för sommaren. Dock ska jag inte klaga, jag har ett super-bra schema och är hemma en hel del med familjen ändå. Då har vi ju ett hus också och det ska bli härligt.

Nej, nu skulle jag tro att min Milton vaknar snart, han blev trött att eftermiddagens friska luft ;) Hoppas ni har en underbar vecka framför er! Kramar!



Kommentarer
Anonym

Tänk va härligt för både Yda och Milton när ni kommer till huset och VINSLÖV ;-) Friskluft och en egen tomt att utforska.

Ses i morgon!

Då är det kvinnomys ;-)

2011-03-28 @ 19:06:37
URL: http://jalkling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0