Måndagslista nr 25

Hej igen! Många blogginlägg blir det idag ;) det är ju måndag idag och givetvis dags för måndagslista. Idag, måndag, är jag lite extra glad över...

...bilen som köptes i helgen!

...Halmstad-trippen som Milton och jag var på förra veckan, så roligt att ses "live" =)

...det härliga vädret som har varit idag och flera andra dagar, så skönt är det och jag ser fram emot våren som är på ingång ordentligt nu!

...kalasandet som ska vara till helgen då jag och sambons svåger snart fyller år. Vi slår alltså ihop kalasen för den sidan och sedan firas jag av min släkt på söndag. Idag har det bakats lite också inför kalaset, kanon!

...middagen jag lagade ikväll som blev toppen! Fisksoppa med saffran, underbart!

...att Milton blir 10 månader idag. Inte för att det är något jag är glad över, eller ja missförstå mig rätt. Det är klart att jag är glad över det, men jag vill inte att det ska gå så fort ju!

...att det imorgon är dags för 10-månaderskontroll, alltid lika spännande att se hur han växt sedan förra gången, våran fina Milton!

Nej, nu är det snart sängen som gäller, kram igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0