Måndagslista nr 23

Nu kommer den där måndagslistan ;) Kände inte för att skriva den i mitt deppiga inlägg tidigare idag. Nu är jag på bättre humör och idag måndag är jag glad över...

...den nya vagnen vi köpte förra veckan!

...att jag hittat en ny liten medryttare åt min fina Armani. Det går riktigt bra och imorgon är det dags för henne att rida igen.

...att vi kom ut på en lång promenad idag, Milton fick sova lite och Yda sprang givetvis lös alla kilometrarna =)

...att vi idag har varit på sparbanken och fått handpenningen för lägenheten!

...att kvällen här hemma har varit så lugn och mysig. Milton somnade glad och nöjd i vanlig tid, sambon har varit på fotboll och jag har unnat mig datortid, te och tv-tittande i lugn och ro.

...men mest glad idag är jag över min film som kom idag med posten - Pettson och Findus - Glömligheter. Så glad över att jag ÄNTLIGEN köpt den fjärde filmen!

Nu blir det filmmys, har väntat med att starta bästa filmen eftersom sambon också ville se den, nördiga? Vi?! Nähä ;)

Ha en härlig vecka, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0