Lediga helg!

Gårdagen spenderades på andra ställen än hemma, skönt! Vi började i stan i Hässleholm då Marcus verkligen är tvungen till att köpa en vårjacka. Dock hittade vi ingen där så vi for vidare till Kristianstad där Marcus både köpte vårjacka och en hel hög med kläder - mycket välbehövligt då hans garderob ekar tom i princip ;) Vi tog en lunch på stan också och gott var det! Jag köpte ingenting alls och Milton fick lite nya strumpor.

Sedan körde vi hem och gjorde oss iordning och Milton fick en liten powernap. På kvällen for vi till mamma och pappa där vi var bjudna på middag - grillspett och potatisgrattäng och till efterrätt åt vi frukt, glass och grädde. Behöver jag säga att vi efteråt var duktigt mätta och är fortfarande?!


Dagen idag bjuder på frukost om en stund. Älskade Marcus har sovmorgon idag och snart ska jag minsann väcka honom =) I eftermiddag ska jag till hästarna lite då medryttaren kommer. Idag tänkte jag vara kvar i stallet medan hon rider, så hon får testa på att rida helt utan mig och klara sig själv så får vi se hur det går, men det går säkert bra. Annars får vi se vad dagen bjuder på. Det är ju söndag så det blir nog mest lugnt och stillsamt. Konstigt det där, jag som är hemma alltid just nu känner ändå hur tråkigt det är med söndagar, precis som när jag jobbade eller gick i skolan ;) Eller ja, jag ska ju faktiskt in och jobba några timmar imorgon, men såhär känner jag varje söndag =)

Nähä, upp med sambo nu och starta dagen. Milton sover sin förmiddagsvila nu, så vi passar på att äta frukost i lugn och ro. Ha en skön dag, kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0