Garderobsrensning

Vi drog igång med att rensa våra garderober, både jag och Marcus, igår. Såååå välbehövligt och fint blev det! Två fulla GeKås-påsar åkte hem till mina små-svägerskor från min garderob, ett par påsar från Marcus garderob gick till hans kusinbarn och från båda våras garderober fyllde vi en hel sopsäck fullproppad med kläder som ska skänkas. Lite slängs också, men inte så mycket ändå. Och vad skönt att ha det gjort. Hatar ha sådant hängande över mig och mår dåligt när jag går och tänker på sådant som vi verkligen skulle behöva göra.
En annan sak vi också gjorde igår var att vi städade bilen. Fy fasen vad skitig den var, det gör det i och för sig roligare att städa då för det blir ju så fint när man gjort det =)

När vi sedan kom hem igår kväll efter våra dagssysslor och postat lite brev och så så njöt vi och tog det lugnt med gott samvete. Ett par "måsten" försvann och det känns ju alltid bra.
Tog faktiskt ett par före- och efterbilder i min garderob, men det var inte lönt att publicera - det såg nästan likadant ut utåt sätt, som det gjorde innan rensningen, hahaha! Då kan det ju vara ;) Det kanske betyder att jag har för mycket kläder ;)

I eftermiddag blir det Vinslöv för Milton, Yda och mig. Ska hämta upp min syster här nere i stan och sedan åka tillsammans vidare. Blir nog en fika med henne "hemma" i Vinslöv och sedan hästarna för min del.
Imorgon ska jag och Milton iväg på äventyr om allt går som det ska, berättar mer om det imorgon!
Ha det så bra! Kramar =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0