Fix inför huset!

Vi har varit iväg hela dagen känns det som och jag är så trött just nu, men givetvis kan Fanny inte gå och lägga sig redan 21,30 och kommer med all säkerhet sitta uppe ett par timmar till, dum som jag är ;)
Vi körde hemifrån redan vid 10 i förmiddags. Första stoppet var i stan där present inköptes, vidare till Vinslöv där släp hämtades. Strax efter 11 var vi framme och köpte stolpar och el-aggregat till framtida hagar vid huset - wiiiii !! Milton var verkligen så duktig och satt fint i bilen med bara lite protester och annars tyst och fin, duktiga älskade unge!

När vi äntligen var klara där så körde vi till finaste Lina i Sönnarslöv och gratulerade henne sådär en dag i efterskott, passade såklart på att fika med henne och Albin, mys!
Sedan begav vi oss mot Vinslöv där vi lämnade av Milton hos mormor, det tyckte han om och log stort när han såg henne. Katten Felix verkar vara lite av en favorit där hemma nu i Miltons ögon och han tittar gärna och förundrat på katten, så gulligt!

Jag och Marcus körde vidare till Grantinge där vi lämnade av stolparna så länge och pratade med Marcus morfar en stund. Sedan snabbt hem till mina föräldrar igen, ställde av släpet och körde vidare till hästarna som fick mockat och mat fixat och fick sedan komma in.
Vi körde därefter till mina föräldrar igen och hämtade Milton. Nu var han bra trött och somnade i bilen. Väl hemma så satte Marcus igång med tvätten, givetvis hade vi bokat in tvättid ikväll ;) och jag satte igång med maten - ikväll blev det baconinlindade viltfärsbiffar, klyftpotatis och brunsås, såååå gott!!
Milton somnade tidigt ikväll, inte så konstigt kanske. Vi fick ett snabbt besök av tjejen som köpt lägenheten.

Så nu sitter vi här och njuter av lugnet. Jätteskönt och fina sambon håller på att göra te till mig nu, me like!
imorgon ska jag ha sovmorgon, vilket känns skönt och mycket välbehövligt =)
Hoppas ni får en härlig helg alla läsare, vilka ni nu är? Har ganska många läsare varje dag, men vet ju inte vilka ni är, tyvärr!!

Passar på att önska världens bästa farbror Björn ett stort grattis på födelsedagen!!
En extra kram till honom och kram till er andra med!


Kommentarer
Sandra Olsson

Hejsan Fanny!

Måste börja med att säga grattis till husköpet! Kan verkligen säga att det e helt underbart att ha hästarna ända in på husknuten, och komma ut i naturen så fort man öppnar ytterdörren. Hoppas verkligen att ni kommer trivas. Själv blev man ju lite nyfiken på hur huset ser ut, man kan inte få be om ett inlägg där man får en försmak av hur det ser ut med lite bilder? om ni har det förstås.



Kram Sandra

2011-03-04 @ 22:13:08
URL: http://sandra87sblogspot.com
Camilla

Hej Fanny! Du vet att jag läser i alla fall :)

2011-03-06 @ 19:22:18
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0