Tänk va, för nästan precis ett år sedan...

...såg min Milton ut såhär. Herregud vad tiden går fort... Fotot togs på midsommarafton och har visats tidigare i bloggen, men jag tycker det är så fint att det får visas flera gånger. OJ vad jag tycker om min Milton! Tänk vad mycket han har utvecklats och vuxit på ett år, Sötsnöret!!





Milton har fortfarande feber, stackaren. Jobbigt att vara sjuk i denna värme. Ikväll fick jag ett så trevligt besök en snabb sväng och OJ vad glad jag blev att dessa två kom förbi och var lite nyfikna, det hade jag aldrig någonsin kunnat gissa när det ringde på dörren!
Nu är det tv och jag inväntar Marcus som tränar fotboll, innan det är dags för oss att äta, alldeles för sent som vanligt ;)
Ha en härlig kväll, kram från mig!


Kommentarer
Marre - mamma till Karl

Åh, vilken underbar bild!



Hoppas Milton kryar på sig snabbt, trist att va sjuk i denna värme!

2011-06-29 @ 23:37:38
URL: http://frucullin.blogspot.com
Therese

Underbar bild!

Först och främst GRATTIS till utbildningen. Vad exakt är det du blir när du är klar där? Lät spännande.

Sen vill jag be om ursäkt för att jag glömt svara på din fråga om tapeten. Jag har ju nästan en hel rulle kvar, men eftersom Nellie har pillat bort en hel del så tänker jag nog spara det jag har kvar så att jag kan reparera det hon pajat. Vem vet, kanske lilla Maja med blir en klåfingrig tapetpillande liten tjej hihi.



Hur går det att jobba? Känns det ok? Minns att det gick ganska fort för mig att komma in i jobbrutiner igen efter mammaledigheten med Nellie. Kram till er.

2011-06-30 @ 19:27:47
URL: http://fesan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0