Söndag

Marcus och jag sa det innan, att söndagar är bra tråkiga ofta. Allt är så "dött" och vi har inte fått mycket gjort. Jag har betalat räkningar, påtat lite i rabatten och dragit upp två döda äppelträd. Sambon ska greja med sin nya leksak - åkgräsklipparen ;) senare. Annars har vi inte gjort allt för mycket idag.
Ikväll vankas jobb för mig igen, efter 4 lediga nätter. Sedan är jag ledig i 4 nätter till - lyxigt va?!

Finaste Alexander var hitom för en stund sedan med fika, så lite roligt har vi haft det idag, inte bara tråkigheter på en söndag alltså. Tror att vår negatvia attityd har smittat av sig lite på Milton för han är också lite småsur idag.

Men äh, egentligen har vi det ganska bra! Solen skiner, hästarna myser utanför i hagen. Jag satt ute och åt frukost i förmiddags (jag tog en sovmorgon eftersom jag ska jobba inatt ju).

Nej nu är det dags att göra något. Hoppas ni alla mår väl efter midsommar. Kramar!


Kommentarer
Matilda Karlsson

jag tror att han säger faaarmor ganska ofta också.glöm inte det smail,smail mvh farmor

2011-06-28 @ 15:41:34
URL: http://photosbym.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0