Som ett barn på julafton...

Precis så känner jag mig idag! Imorgon ska äntligen mina fina hästar flytta HEM. Ni förstår inte vilken otrolig känsla det är för mig. När jag var liten lekte jag (med vänner) häst på tomten hemma hos föräldrarna, byggde stall, hoppade hinder, sprang runt och "krumbuktade" oss och döpte våra hästar till alla möjliga tänkbara namn.
Vi hängde på ridskolan och avundades privatryttarna som vi visste hade sina hästar hemma i ett eget stall och vi drömde om att våra föräldrar skulle flytta ut till hästgårdar på landet. Eller att vi själva när vi blev stora, skulle flytta ut på landet med hästarna.
I morgon kommer denna dröm besannas. Mina hästar ska få flytta hem. I sommar ska här byggas stall, som just nu planeras för fullt. I sommar ska de gå utanför Vårt hus på sommarbete. Jag kan gå ut varje morgon, varje kväll, varje dag och prata med mina hästar. Så fort jag är hemma. När jag vill.

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0