Sista dagen...

...på min hel underbara, fantasktiska, roliga och många gånger jobbiga föräldraledighet. Usch och fy säger jag bara. Imorgon är jag väl också ledig, men har annat att göra och börjar jobba imorgon kväll, så detta är den sista "lediga" dagen =(
Viaat nu har jag ju ett kanon-schema med massor av ledighet ändå. Och så går jag på en kort föräldraledighet i augusti när det är dags för inskolning på förskola. Men som sagt, den långa (korta i mina ögon ;) ) föräldraledighet är över, helt galet egentligen - var har detta året tagit vägen???

Nu ska jag ta till vara på denna dag. Milton sover nu och jag längtar redan tills han vaknar igen. I eftermiddag blir det kalas - Grattis fina Selma på födelsedagen, vi ser fram emot eftermiddagen jättemycket!

Kram


Kommentarer
Carolina

Hej! Vill tipsa om att det pågår härliga tävlingar inne hos mig, man kan bland annat vinna ett presentkort på 300 kronor i härliga butiken Mamsell K!

2011-06-19 @ 23:32:11
URL: http://carolina1979.se
Josefina

Tack så mycket för igår! Så kul & se sötungarna tillsammans <3

2011-06-20 @ 12:34:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0