Önskar er alla en härlig midsommar!

Skulle lagt in ett foto på en söt liten bukett jag plockade häromdagen, men det fungerade dessvärre inte. Vi har inte fått vanligt internet än och det mobila bredbandet fungerar bara sådär bra tyvärr och ibland fungerar det knappt alls, som nu. Men men ni får ha överseende med det, ni kan få en blombukett en annan dag ;)

Nu ska Milton och jag göra oss iordning innan vi hämtar pappan på jobbet. Idag har vi hunnit med att handla, packa husvagn och varit med min pappa på tippen två omgångar, skönt att få undan lite och skönt när det går fort dessutom ;)

Så nu är det dags att sätta fart. Älskade Marcus fyller ju dessutom år imorgon så jag borde kanske ta tag i det också, i alla fall en liten present från Milton, eller vad säger ni? Dock har jag lite brist på fantasi, men det löser sig alldeles säkert.

Hoppas ni får en underbar midsommar och ett betydligt bättre väder än vad vi har nu, här öser regnet ner och jag tycker lite (mycket!) synd om mina hästar som får gå ute.
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0