Miltons andra kalas

Hejsan! Idag har vi haft kalas nummer två för Milton, mys! Det bjöds på cheesecake med passionsfrukt, vattenmelon (som verkliegn gick åt, mest ner i Miltons mage, tydligen var det en höjdare!)...


...och så bjöds det på rabarberpaj med vaniljvisp =) Precis lagom födelsedagsfika såhär på Sveriges Nationaldag och allt.



Och äntligen kommer jag i min fina, fina klänning igen! Glad är jag över det, här tittar vi på fåren, Milton och jag.

 

Nu håller vi kväll. Milton somnade som en stock. Får väl se om han somnade för natten eller om han tycker att det är dags att gå upp sen igen ;)

Annars har vi idag hunnit med en hel del; klippt gräset, städat, hängt upp tavlor, Marcus har stylat lilla toaletten, bakat och så vidare. Imorgon har vi andra planer, vi får väl se vad som hinns med ;) Hoppas ni andra har haft en härlig (ledig?) dag, kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0