Medan Milton fortfarande sov i morse...

...passade jag på att njuta av min frukost ifred =) Jordgubbar med mjölk och en liten skvätt grädde, helt ljuvligt och så underbart att sitta där och njuta av naturen, fåren i hagen intill, fågelkvitter och lugnet.


Och så en annorlunda typ av ego-bild ;) Fotades i fönstret in mot vardagsrummet.



Dagen idag bjuder på jobb för min andra halva, stackaren. Milton, Yda och jag ska försöka ta oss ut på en promenad i värmen. En längre runda ger Yda och jag oss ut på senare idag, när det är lite svalare tror jag, för bådas skull ;)
Annars är dagen oplanerad, så jag ska försöka hålla mig inne och plocka lite. Vi har fortfarande inte kommit iordning än, speciellt inte på övervåningen, så där ska vi nog spendera en del av dagen. Jag brände mig lite igår när vi var på cykel-utflykt med vänner, så jag ska idag ta det lugnt med solen, även om det bär emot.
Hoppas ni har en härlig lång helg framför er, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0