Måndagslista nr 36

Hej vänner! Idag är det ny vecka och ny lista som gäller =)
Idag blir jag lite extra lycklig över...

...att mina hästar flyttar hem imorgon! En av mina största drömmar genom åren kommer äntligen besannas och det känns helt otroligt!

...att vi bor så underbart fint. "jag har himlen runt hörnet, lalalalala" ;)

...att jag har världens finaste familj som jag tycker så otroligt mycket om!

...att jag sitter här i favoritfåtöljen, altandörren öppen och så en tallrik med jordgubbar, grädde och mjölk - vardagslyx!!

...att älskade Marcus är ledig imorgon.



Det var listan för idag =) När Milton har vaknat ska vi bege oss på promenad mot hästarna tror jag. Behöver dit och ge Armani sin medicin och så får Yda en promenad. Tur att hon älskar värmen och påverkas faktiskt inte speciellt mycket. Vatten med till oss alla tre så ska vi nog reda oss, och så solskydd av alla de slag =)
Hoppas ni får en fin måndag, vissa kanske till och med har semester/sommarlov nu?
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0