Hästapållarna!

Nu är de här! Precis utanför tomtgränsen går dem just nu och myser och jag har varit där några gånger och tittat till dem, kliat och kelat, såå ljuvligt och jag njuter! de var toppen vid lastningen också, vilket alltid är skönt och underlättar enormt. Finaste hästarna, vad jag älskar er!
Älskade Armani...



...och så ljuvliga Malva.

 

Världens bästa sambo gick samtidigt med röjsågen och såg till så inget gräs ligger mot tråden, fint blev det och nu går strömmen runt ordentligt =)



Nu ska jag strax gå ut sista vändan för idag till mina fina djur. Yda behöver ju kvälls promenaden och då passerar vi hästarna på tillbakavägen och kan kela lite med dem också. Ja jag njuter och jag är så himla glad över att detta har blivit som det har blivit, att vi bor där vi gör, att vi kan ha möjlighet att ha hästarna hemma. Jag är så glad!
Godnatt med er, hörs. Imorgon är det ytterligare en intervju för en utbildning jag har sökt, kram!


Kommentarer
Matilda Karlsson

Det såg så mysigt ut igår när jag kom cyklande på vägen och hästarna stod och betade i hagen, och med två proffs som oss vid lastningen (och snällaste hästarna) så kan det ju inte gå annat än bra eller? Fast jag har dock träningsvärk i armarna efter allt knuffande och lyftande på Armani ;)

2011-06-15 @ 15:53:47
URL: http://photosbym.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0