Hallen i huset

Hej på er! Jag lovade ju bilder och idag kommer de första =) Långt ifrån färdigt, mycket som ska målas (furufesten) och möbler ska på plats, men det kommer i sinom tid.
I spegeln skymtar man vardagsrummet och längst till höger i bild är köket. Dörren är städskrubben.

 

Kök och vardagsrum. En hel del stök kvar i köket som synes ;) Och ja, i vardagsrum också.

 

Foto taget från vardagsrummet. Till vänster utanför bild har vi trädäcket. Härligt med kamin! Rummet utanför är hallen och dörrhålet ni ser långt bort går till en liten hall, lilla toaletten och trappan upp.

 

Sådär ja, bilder från idag. Vi känner att vi först måste komma iordning innan det blir ändring av färger etc. Kanske är fel väg att gå, eftersom vi då stökar upp igen. Men samtidigt har vi Milton, arbeten och vardag att tänka på, så all renovering etc. får komma i andra hand. Just nu njuter vi i fulla drag av vårat fina hus!

Kram på er, hoppas allt är bra med er och att flera av er får hålla lång-helg nu =) Jag gör det (givetvis!), men min stackars sambo arbetar varje dag dessa dagarna och är inte ledig förrän tisdag. Kram igen!



Kommentarer
Marre - mamma till Karl 2 månader

Åh vad fint ni har det i ert nya hus!

Jag tittar in din blogg lite då och då, kul att ni köpt hus =)

2011-06-06 @ 20:00:17
URL: http://frucullin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0