En helt vanlig dag

I fina huset, för Milton, Yda och mig. Marcus är tillbaks på jobbet och vi ska bara vara hemma idag. Ikväll beger jag mig för att ordna ett hästsläp för imorgon ska Armani till farbror doktorn och jag är bra orolig... Stenestad, här kommer vi igen. Trodde inte att vi skulle tillbaks såhär "snart" (3 år sedan sista återbesöket). Hoppas innerligt att det inte är några konstigheter med min fina höst, men jag kan inte låta bli att oroa ihjäl mig.
Så imorgon blir en annorlunda dag. Milton får vara hos farmor större delen av dagen, ända till pappa kommer hem och hämtar honom. Armani ska göras iordning på förmiddagen och vid lunch beger vi oss. Underbara och världens bästa Lina hänger med, som lasthjälp, moraliskt stöd och som bästa vän (vilket verkligen behövs, alla tre saker).

Nu är det lek med Milton som gäller, kanske en promenad, det är jag sugen på, ja det blir det nog, så strålar nog Milton och Yda ikapp, de älskar vara ute på promenad så det blir det och jag har redan bestämt rundan i huvudet =) Och så behöver jag rensa tankarna så det passar jättebra med en rask promenad.

Kram på er, roligt att se att så många läser min blogg, har ett jämnt antal läsare varje dag så jag tippar på att ni är ungefär samma personer som läser? Kram igen!


Kommentarer
Therese

Åh vad härligt att ni äntligen flyttat :) Kan tänka mig ni pustar ut nu?

Huset ser ju supermysigt ut, ska minsann traska förbi någon dag och kika närmre :)



Ja lilla Maja reser sig mot allt och den där gåvagnen är poppis nu, det springs fram och tillbaka överallt hihi.



Kramisar

2011-06-08 @ 15:42:13
URL: http://fesan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0