En dag i Köpenhamn

Hej på er! Kom hem sent igår så det var därför det inte blev någon uppdatering. Igår bar det av med tåg till Köpenhamn för mamma, Mimi och mig. En hel-dag väntade, mys! Varmt var det och nästan jobbigt att gå på ströget stundtals, men vad gör väl det? Roligt hade vi och SÅ skönt att komma iväg lite på egen hand med dessa två tokiga familjemedlemmar, hahahaha! Vi har så roligt när vi är iväg och hittar alltid på konstigheter =)
Här tog vi en paus på en liten trapp; mamma, jag och Mimi <3


Överallt i centrum hittade man såhär fina elefanter. Det är en stadsutställning för någon djur/natur-fond eller något, jag är verkligen dåligt insatt, men jag tror det var för något med indiska djur. Elefanterna var verkligen så vackra konstverk och hade alla typer av färger och mönster på sig.
Syrran och jag "modellar" brevid Dumbo ;) Och ja, NÅGOT blekare än syrran är jag va?! Jag ser ju nästan sjukligt blev ut jämförelsevis, hahaha! Oroa er inte, jag är frisk =)


200 spänn gjorde jag av med och fick mycket för pengarna; en klänning, en tunika, ett linne, en västa till Milton och två mini-pajformar - nästan gratis med andra ord! Nu blir det lunch, Milton sover så jag passar på. marcus for till stranden med kompisar i förmiddags, jag är lite avundsjuk, men Milton hade feber igår och inatt så vi två håller oss hemma mest idag, även om febern är borta. Kram på er och ha det så bra i solen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0