Åtta Liter Jordgubbar...

...tittade Svärföräldrarna inom med för en stund sedan och herregud vilken lycka!!! Jag ÄÄÄÄÄLSKAR jordgubbar och kan äta det till frukost, lunch, middag, kvällsmat och mellanmål där i mellan - underbart hur man än äter det! Jag och min andra halva har ätit vars en stor tallrik röda gubbar och det var lovely! Tror minsann det blir en tallrik till frukost imorgon bitti, minst en tallrik.


Idag har jag varit i Osby (av alla ställen ;) ), på en intervju för en utbildning. Jättespännande och absolut så givande att gå på intervjuer. En marknadsföringsutbildning, vi får väl se hur det går =) Jag börjar bli lite nervös inför hösten. Som ni redan vet så vill jag ju egentligen vara hemma, men det är ju inte genomförbart och därför vill jag så himla gärna sätta mig vid skolbänken ingen, jag vill verkligen det och inte arbeta helt enkelt. Jag är så rädd och orolig över att jag inte ska komma in på någon av utbildningarna som jag har sökt, jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på då.. Men äh, det ska nog lösa sig, det brukar det ju göra och kommer jag inte in så finns det säkert en mening med det också.

Nog med svammel, nu blir det soffmys och tv. Milton sover gott där uppe, så det är bara vi andra tre här nere. "Hörs" imorgon, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0