Snart dags för jobb

Japp, snart sticker jag för kvällen. Känner mig pigg och utvilad och det är ju alltid en fördel med 10 timmars vaken natt framför mig =) Fast jag har lite ont i magen, har nog chockat kroppen fullständigt med att äta ordentligt idag ;) Måste bättra mig på den punkten då jag äter så uselt just nu och helt enkelt glömmer bort att äta (hur man nu kan göra det?)! Men nu ska det förhoppningsvis bli ändring på det, äta bör man ju.

Idag blev jag nog inte allt för effektiv, som jag egentligen hade tänkt. Ett par maskiner tvätt och middagslagning. Och så var jag ute hos hästarna i hagen och drog upp en massa "ogräs" för hand. Ba träning för armar och lår, jodå så att ;)

Nej nog från mig, snart dags att köra! Kram härifrån och sov gott ni andra =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0