Oj vad konstigt..

Skrev ett inlägg HÄR om pengar, stora omkostnader, hur mycket det hade underlättat om man var miljonär etc. och fick idag en så märklig kommentar kring detta, från någon som skrev såhär: "Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D."  Och sedan hade hon/han länkat till DENNA SIDA. Jag försökte maila personen ifråga i hopp om att denne kunde svara på varför han/hon tror att jag skulle ha behov av ett sms-lån.

Personligen skulle jag aldrig gå på ett sådant lurendrejeri som sms-lån, aldrig någonsin och tycker det är otroligt konstigt att företaget/personen kommenterar en blogg på det här viset. Jag kan heller inte låta bli att undra om det är ett fånigt skämt och att någon försöker skämta med mig?

Tolkar jag kommentaren fel? Överrreagerar jag? Är det så man marknadsför sitt företag?
Jaja, nog om detta. Kunde bara inte släppa detta och var tvungen att bolla lite. Om personen med kommentaren läser detta inlägg, så får denne gärna kommentera igen, eller lämna en fungerande mailadress så kan vi ta det den vägen.

MVH Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0