Mitt i natten

Hej på er!
Här kommer ett inlägg från mitt i natten. Är fortfarande vaken, men snart är det hög tid för sovning. Vi har varit på besök hos Kalles kusin Malin och hennes sambo. De har bott i sitt fina hus i snart ett år och detta var första gången vi tog oss i kragen och åkte på besök, hahaha.. Pinsamt, nähä?! Så mysigt och vi hann med både massage och promenad när vi var där. Min nacke har spökat massor nu några dagar och Malin är en fantastisk massör så det var guld värt! Och så en uppfriskande promenad tillsammans efteråt med Milton och Yda - precis vad jag behövde!

Nu senare ikväll fick vi fint film-sällskap av Alexander. Bra film och lite godis på det, toppen! Planerade, eller ja försökte planera in, ett par besök tillsammans på Kristianstaddagarna, som nu är i stan, men jag sabbar oftast planerna, hahaha.. De börjar bli lite trötta på mig, Marcus och Alexander.. Ska se vad jag kan ordna imorgon, för in någon kväll till stan vill jag i alla fall =)

Men först väntar två nätters jobb för mig, imorgon och i övermorgon och så en tjejdag/-kväll efter det ända bort i Ängelholm och som jag längtar efter det! Gamla gymnasievännerna ska ses igen, wiihooo!

Nej nu är det verkligen sängen, kram och godnatt. Over and out.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0