Måndagslista nr 42

Hej alla, ny vecka och dessvärre sambons sista semestervecka.. Känns tråkigt, men vi har ju hela denna vecka att njuta av först. Idag måndag är jag extra glad över...

...den fina frukost vi hade tillsammans i morse. Jag gick upp med Milton och lät Marcus sova lite längre. Vi passade på att baka scones, mmm.....! När de tillsammans med vars en stor mugg te stod på bordet så väckte jag Marcus, mys!

 

...att det största projektet i hallen snart är färdigt, phu! Återkommer under dagen med ett inlägg kring detta =)

 

...att regnkläder är inköpta åt Milton, tillsammans med galon-vantar (både fodrade och ofodrade) och raggsockor. Gäller att bunkra upp inför dagis-starten som närmar sig med stormsteg. Ska bli spännande att se hur kläderna är sedan, svårt det där när man beställer tycker jag.

 

...att Milton reser sig hela tiden, gärna går (kryper) i trappan och verkligen visar intresse för att gå, om än ut med möbler. Hoppas så innerligt att han går innan dagisstarten. Just nu tror jag dessvärre inte det. Han vill endast gå utmed möbler, inte när vi håller i honom, då sätter han sig ner direkt. Jaja, det kommer när det kommer =)

 

...att jag har två lediga nätter nu framför mig =)

 

Nu kommer snart Marcus och Milton hem igen efter ett besök i Grantinge. Då är det lunch och middagsvila för Sötsnöret som gäller. Kram härifrån!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0