Lyx-frukost!

Godmorgon säger jag härifrån!
Jobbat inatt så jag sov tills för en stund sedan. När jag kom upp sov Milton och Marcus hade gjort pannkakor - LYX säger jag!! Dessutom är det ju faktiskt extra lyx att få äta i lugn och ro =) Milton har nu vaknat och också fått äta pannkakor, jag tog en extra med honom då också.
Behöver jag säga att jag älskar pannkakor??! Såhär låter ett samtal mellan Pettson och Findus i en av de tecknade (underbara) filmerna:

Findus: Jag vill vara stor som du, Pettson!
Pettson: Men varför det, du är väl lagom som du är?
Findus: Men jag vill kunna äta jättemånga pannkakor!
Pettson: Men du har ju ätit sju stycken.
Findus: Men jag vill äta ARTON!!!

Ungefär så känner jag också, hahaha! Hade utan större problem kunnat leva på pannkakor, pannkakor i alla dess former, mmmm.....!


En natts jobb väntar på mig, men innan dess ska det mysas för fullt mest inomhus, med tanke på vädret. Och så ska jag skjutsa mina föräldrar som ska på middag om ett par timmar =)
Nu är det Milton-bus som gäller för fulla muggar, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0