Jobbar i det tysta

Jag tyckte det var tyst här hemma igår eftersom jag var helt solokvist här, men idag är det tyst på ett helt annat vis. Jag har nämligen helt och hållet tappat rösten! Gjorde det i natt när jag jobbade så idag blir det till att försöka vila rösten. Än så länge har det gått sådär, en pratmaskin som jag har lite (läs mycket!!) svårt att vara tyst..

Annars idag har vi bara myst och tagit det lugnt. Var ute och gick en sväng innan; tittade på en maskin, tittade på tågen och så var vi nere vid sjön och tittade på ankorna, härligt! Fast flaggorna vid mataffären är nog ändå bäst ;)

Ikväll blir det lugnt och ännu mer te-drickande och kurerande för min del. Ska försöka fortsätta med "projektet i hallen" idag också. Lovade bilder idag, men ni får vänta lite till för jag har verkligen inte haft krafter till att fota och lägga in bilder idag, lovar att de kommer =)

Nu blir det mys och bus på golvet en stund. Ha en härlig kväll, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0