Fixelifix...

Vad mycket man alltid har att stå i =) Idag håller sambon på att köra bort grus från uppfarten och ska klippa gräset så fort Milton har vaknat, allt för att inte väcka honom ;)
Själv har jag betalat räkningar, sorterat papper och så ska jag också gå ut och fixa lite, fylla på vatten och hästarna och lite så. Ringt ett par samtal och fixat med sådant också. Ett par samtal återstår, jag verkligen hatar att ringa "viktiga" samtal, tycker det är det absolut tråkigaste som finns att göra....

I eftermiddag blir det middag hos mamma och pappa, innan det är dags för jobb för min del.
Nu är det dags att ringa de där samtalen, blää... ;) Kram från mig!


Kommentarer
Camilla

Håller med dig Fanny, det finns inte mycket som är värre än att ringa sånna samtal. Man drar sig för det länge och sen går det så fort när man väl blir färdig till att ringa.

2011-07-28 @ 08:32:07
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0