Ett annat sätt att bada på

Det är en smutsig unge vi har nu, väldigt ofta i alla fall. Men inte kan vi väl bada ordentligt hur ofta som helst, därför använder vi ibland vårt stora handfat. Just till smutsiga små fötter, knän, händer och ansikte - ja ni vet, sådana där mer utsatta områden ;)
Tog ett par ljuvliga bilder på min fina Milton, var inte oroliga, pappan stod precis intill och övervakade det hela, så att ingen unge skulle dratta ner i det hårda klinkergolvet, nej tack!


Nu är jag ledig i fyra nätter, vilket ska bli så roligt och skönt, har lite inplanerat så det ska bli toppen =) Nu är det i vilket snart sängen för min del, Marcus kommer snart hem efter en helkväll med andra "män" ;) i Malmö och fotbollstittande. Jag är fruktansvärt trött så sängen och sova kommer vara välbehövligt.
Kram till er alla!


Kommentarer
Malin Nord

Underbart foto!

2011-07-14 @ 12:45:15
Anonym

Så vackert foto! Rama in och ha i badrummet:)

2011-07-21 @ 16:54:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0